vrijdag 4 december 2009

Love Cafe

Cafes zijn avonden waneer iedereen die wil kan optreden, zingen, dansen, een gedicht voorlezen... Tot nu toe hebben we al Moonlight Cafe gehad (dat had niet echt een thema), Poetry Under The Stars (het spreekt voor zich dat dat over poezie ging) en dan nu Love Cafe.
Love Cafe was natuurlijk bestemd om je liefde (al dan niet geheim) voor iets of iemand te verklaren.
Er waren de typische schattige 'OOOH' optredentjes. Zo las Taran van Nederland het favoriete (Spaanse) gedicht van zijn vriendin Andrea voor. KK van Hong Kong verklaarde voor het eerst openbaar zijn liefde voor Lynn van Thailand. etc
Jammer genoeg is er natuurlijk ook de kans dat je afgewezen wordt ... Vuvu van Vietnam verklaarde zijn liefde aan Nathalie, maar zij vond dat duidelijk niet zo leuk.
Met liefde kan ook gelachen worden zoals Tanya van Zimbabwe smakelijk demonstreerde. Zij zong een ode aan haar achterwerk (GIGANTISCH achterwerk) compleet met powerpoint enal.
Er waren nog vele andere acts en het Cafe duurde dan ook tot 1u30.
aangezien ik 4u later al aan de bus voor wilderness moest staan ben ik maar recht naar bed gegaan.

5 opmerkingen:

  1. Amai, Inge, zo'n schrijflust!! Pas op dat het toetsenbord van je computer niet verslijt hé... ;-)

    Nee, serieus nu, tof om nog wat verhalen te lezen van je! En nu nog foto's. Je hebt nu een camera, dus geen excuus meer... ;-)

    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En en en en en en en en en en en en
    Heb jij geen aanzoek gehad :D?????
    Tine is vreselijk curieus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom verbaast mij dat niet dat Tine vreselijk curieus is ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals de meeste vrouwen ben ik nieuwsgierig van aard en aangezien Inge zoveel te bieden heeft, kan ik mij goed voorstellen dat ze ook een liefdesverklaring heeft gekregen. Misschien bloeit er wel iets moois, daar in New Mexico
    ;-) ?! Ik kijk vol spanning uit naar een volgend artikeltje!

    BeantwoordenVerwijderen