dinsdag 19 januari 2010

Een goed gevuld weekend

Dit weekend was niet bepaald een gewoon, rustig weekendje. Elke dag zat propvol activiteiten en het was dan ook lekker druk.

Vrijdag
Op donderdagavond kwamen bijna alle eerstejaars te weten dat een hele hoop kleren weg waren. Sommigen waren uiteraard boos, maar de meesten kon het niet echt schelen. Als je je afvraagt waarom we niet freakten toen we ontdekten dat er in onze kleerkast ingebroken was, wel het antwoord is simpel:
Vrijdagavond stond de jaarlijkse 'Expressions' op het programma. Expressions is een show, ineengestoken door tweedejaars, waarin gelachen wordt -soms niet heel tactvol- met eerstejaars. De volle twee uur wisselden de gelaatsuitdrukkingen van de firsties tussen hysterisch gelach en beschaamd wegkijken wanneer het over henzelf ging. Over het algemeen was het heel grappig, maar zoals verwacht waren er wel enkelen die gekwetst waren. Maar de slideshow op het einde maakte al veel goed. Je tweedejaars vrienden hadden lieve, korte tekstjes getypt die dan persoon per persoon op het groot scherm verschenen en die je las terwijl je naast je counrymate, roommate of beste vriend(in) zat.
Na expressions was er de 'Graffiti Party'. Dat is traditioneel het feest na Expressions. Iedereen draagt een oud wit T-shirt waarop je vrienden booschappen en inside jokes schrijven. Na een hele avond belachelijk gemaakt te zijn deed het achteraf lezen van al die lieve boodschappen wel deugd.

Zaterdag
Ik ben dit semester van advisor veranderd. Je advisor is de leerkracht die instaat voor het in het oog houden van je studies, je raad geven en aanbevelingsbrieven schrijven. Mijn eerste advisor was Tim Crofton, de theater leerkracht. Nu volg ik echter geen theater meer en moest ik van advisor verwisselen. Mijn nieuwe advisor is Anne Farrel, leerkracht Engels.
Deze zaterdag gingen we met mijn advisor group (iedereen die Anne als advisor heeft) en een andere naar Santa Fe. Onze eerste stop was het Indian restaurant. Niet alleen was het eten verukkelijk, maar er was ook nog eens een non-stop open buffet, dus de hoeveelheid voedsel die naar binnen gespeeld werd was dan ook indrukwekkend. Toen we allemaal het gevoel hadden dat onze broeksknoop eraf zou schieten als we nog een kippebilletje naar binnen zouden werken, zijn we naar buiten gerold, in de auto geklommen en op weg naar de schaatsbaan gegaan.
Velen onder ons hadden nog nooit eerder geschaatst (Violet: Ja, HALLO, als ik wil schaatsen moet ik eerst even de Kilimanjaro beklimmen, nee bedankt!). Het werd dan ook een hilarisch leuke dag.
We waren op tijd terug voor de avondbus naar Las Vegas en we gingen (weer) uit eten met de meisjes. Kara (Québec), Ariel (Trinidad), Dia (Kentucky), Mariana (Portugal) en ik namen de bus naar Dick's, een van de weinige non-fastfood restauranten. Er werd heel wat afgeweend (van het lachen wel te verstaan) en het werd een gezellig girlsnight.

Zondag
SNOWBOARDEN!!!
meer hoef ik niet te zeggen zeker?

1 opmerking:

  1. Zo tof, precies 100dagen bij ons, maar dan leuker ;)
    Veel over jou gezegd? Ben wel nieuwsgierig :D
    En OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH, sneeuw!!
    'k ga wss in de krokos een shortski doen, maar we vinden geen hotel :(
    Enfin, amuseer je!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen