maandag 14 september 2009

Dorm Olympiade

Op campus zijn er 6 dorms. 3 jongensdorms en 3 meisjesdorms. In het kasteel heb je Akon (meisjes) en Kozzy (jongens) op Lower Campus heb je Chum (meisjes, mijn dorm) en Mont Blanc (jongens) en dan op Lowest Campus Kili (meisjes) en Denali (jongens)
Deze week was het Dorm Olympiade, er waren 3 teams van telkens 2 dorms die het tegen elkaar opnamen. De prijs was een pizzaparty voor de winnende dorms.
De teams waren Chum en Kozzy, Mont Blanc en Kili en Akon en Denali. Woensdag begon de Olympiade met een wedstrijd dodgeball. Ik kende dat niet, dus heb ik maar gesupporterd. We eindigden tweede, net na Mont Blanc en Kili.
Vandaag hebben we stoelendans, tank and driver, chicken fight en een vreemd porspelletje gespeeld. Er was veel minder volk dan bij het dodgeball. Ik was de enige representative voor Chum, maar gelukkig waren er 4 Kozzy Boyz. In het begin was er helemaal niemand van Mont Blanc of Kili, dus het was tussen Chum en Kozzy en Akon en Denali. Wij hebben de stoelendans gewonnen, verloren bij tank and driver (teams van 2, 1 geblinddoekt en 1 geeft instructies zodat de geblinddoekte sokken kan oprapen en naar andere mensen smijten). De jongens wonnen chicken fight (je staat op 1 been en duwt iemand anders omver) en dan was het aan de meisjes voor het porspelletje. Je moest je rechtervoeten tegen elkaar zetten en mocht alleen je linkerbeen bewegen. Je moest elkaars hand vasthouden en de andere proberen te porren. Aangezien ik het enige meisje van ons team dat er was, moest ik dat spelletje winnen, wouden we die pizzas, het was eigenlijk niet zo moeilijk, wel tamelijk grappig.
Hoe dan ook, we hebben gewonnen!! Dus wij krijgen waarschijnlijk volgende week pizza!! :D

2 opmerkingen:

  1. Haaaaaaaaaaaaaahahaahhaa!
    Je past echt gewoonweg perfect in het plaatje :D
    En als je terugbent, leer ik je wel pizza's bakken, zodat het de volgende keer perfect zal zijn ;)
    Het ziet er supergezellig uit!
    Eerlijk, ik wou dat ik erbij was!
    Amuseer je!

    PS. Hahaha, zagen over In Bruges, dat is zo typisch :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingetje,

    amai amai, dat is me nogal wat hé daar! Jij hebt zeker nog geen nanoseconde spijt gehad dat je daar bent. het enthousiasme en plezier druipt gewoon van je verhalen af! Maar wat wij wel eens zouden willen zien is wat fotomateriaal om je teksten nog wat kracht bij te zetten! En hopelijk zijn de pizza's die je volgende week krijgt een stuk beter dan deze die jullie zelf hebben gebakken.

    Dikke knuffel,
    je tantetje

    BeantwoordenVerwijderen