zaterdag 26 september 2009

Buddydance

Zoals ik in mijn vorige blogberichtje gepost heb, was het gisteravond buddy dance.
Het was nogal stressy omdat ik tot 8u 's avonds rozen en chocolade moest verkopen om onze trip naar Mexico nu woensdag te financieren. Om kwart na acht was ik eindelijk in mijn kamer. Ik ben meteen begonnen met opruimen, omdat ik niet wou datmijn buddy me in een rommelige kamer kwam oppikken. Dat duurde een half uur omdat er constant mensen in mijn kamer stonden om hun cadeautjes voor hun buddies kwamen tonen of half in paniek om een jurk kwamen bedelen. Ik leende een van mijn kleedjes uit aan mijn roomie, zette de massa Aziaten uit mijn kamer, nam een douche en begon me klaar te maken. Toen ik uit de douche kwam , lag er een roos en een briefje van mijn buddy op mijn bureau. Ik was zo blij, want ik had nog geen nieuws gehad daarvoor. Uit wat mensen me verteld hadden, wist ik dat hij grappig, europees en hoogst waarschijnlijk homo was, maar ik had geen idee wie het kon zijn. Ik wist ook dat ik zijn eerste, tweede EN derde keus wss, maar dat maakte me eigenlijk alleen maar ongerust, want ik was bang dat het een engerd zou zijn. Vanaf tien uur konden de buddies op je deur komen kloppen. Minstens vijf keer was het vals alarm, Vicky van Uganda vroeg om vijf na tien of ik haar make-up wou doen, Iris van Nederland kwam even later vragen of ik pinnen had om je jurk op te houden, mijn roomies beste vriendin kwam langs enzovoort.
Tot er plots weer iemand op mijn deur klopte. Met een bang hart opende ik mijn deur en ... omg, ik was zo blij, Naqeeb stond voor in de gang. Naqeeb is een tweedejaars van Engeland. Ik heb hem leren kennen tijdens de openingceremonie en hij is een schat. Hij was een van de mensen dat ik het liefste wou als buddy, dus ik kon niet blijer zijn dan dat. Hij gaf me een teddybeer en chocolade en was heel blij met mijn masker.
Arm in arm gingen we op weg naar het feestje. Daar aangekomen lieten we eerst onze foto nemen voor we naar binnen gingen. Iedereen zag er prachtig uit en sommige mensen hadden een specialleke gedaan. Ahmad van USA-Egypte bijvoorbeeld, kwam naar het feest in niets dan een vlinderdas, boxershorts en NIKE's. Er waren een paar pass-downs (voorwerpen of acts die van een tweedejaars op een eerstejaars overgegeven worden) zoals een liedje over campusleven en een volledige (!) stripact. Daar zijn we tot een uur of 1 gebleven, en dan hebben we in de lobby gebabbeld en elkaar beter leren kennen. Het doel van een buddyrelatie is zo'n beetje een grote broer of zus te hebben, en ik heb echt het gevoel dat we superbuddies gaan zijn.
Tot 3uur zaten we in Kozzy dayroom.
Ik heb een ongelooflijke buddy en hoop dat we echt goede vrienden gaan worden.

4 opmerkingen:

  1. Waauw Inge, je kan niet beter dan een homo buddy hebben. Dat zijn altijd charmante jongens die in de smaak vallen bij de meisjes, maar met wie je kan babbelen als met een vriendin.
    kusje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ingetje, ik heb je link doorgestuurd gekregen van je papa dus lees nu voor de eerste keer al je nagelaten berichtjes.
    het klinkt alsof je het heel erg naar je zin hebt, ben heel blij voor jou want het is toch een heel avontuur he. maar ik dacht wel dat dat echt iets voor jou ging zijn!!
    ik blijf je volgen,
    vele groetjes en een dikke zoen van je nichtje uit belgiƫ
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. melissa de pleckermaandag, 05 oktober, 2009

    btw ingetje, je kan prachtig en boeiend schrijven,amai!! echt super!!
    journaliste in spƩ??!!

    dikke zoen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb alles gelezen, ik was totaal vergeten dat je een blog had.. nu weet ik het weer en zal ik het ook regelmatig checken. :)

    Nu, ik wou niet op iedere post een reactie schrijven want dan moest jij overal gaan kijken, dus om het jou makkelijker te maken voeg ik ze allemaal samen.

    Waarom heb jij niet mee voetbal gespeeld? :)
    Cheering until you have no voice left is echt cool.

    Heb overlaatst reclame over in Bruges gezien en kmoest aan jou denken! Bruges is indeed NOT a shithole :D

    Aww ben blij dat je happy was met je buddy, want kweet nog dat je daar over aan het freaken was ;p

    Ingetje je schrijft echt mega goed, ben jaloers. bij mij trekt da op nix. daarom heb ik ook mijn oude posts gedelete :p
    love youu xx<3

    BeantwoordenVerwijderen