vrijdag 25 september 2009

Stained Glass

Morgenavond is het buddydance. Dat is een feest waarbij een tweedejaar een eerstejaar kiest als buddy. Dit is zoiets als een grote zus of broer. De eerstejaars weten niet wie hun buddy is tot die op hun deur komt kloppen. Je wordt verondersteld je buddy een cadeautje te geven. Je kan natuurlijk iets kopen, maar een zelfgemaakt geschenkje is toch altijd leuker.
Ik wou iets maken in Stained Glass (glas in lood), maar wist niet goed wat. Tot ik op facebook zag dat het thema 'masquerade' is. Ik heb vandaag twee uur aan mijn masker gewerkt, me een degelijk aantal keer verbrand en een hele plaat zwart glas gebroken, maar mijn masker is af en ik ben er trots op! Ik kan niet wachten tot morgen om mijn buddy zijn masker te geven =D

4 opmerkingen:

  1. ben even an het tonen aan Viviane hoe ze een reactie kan plaatsen

    groet
    papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weet je al wie het is
    zorg maar dat je niet te vaak jezelf verbrand

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben benieuwd wie je buddy wordt, hoop dat hij niet te freaky is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je buddy - hij of zij - zal zeker super content zijn met jou geschenkje! Dat kan niet anders, zo'n zelf gemaakt presentje is toch altijd tof! Veel plezier morgen, Ingetje!!

    BeantwoordenVerwijderen